Na takmičenju gimnazijskih bendova Crne Gore "DanilovGradation2", održanom u maju 2021. godine u filmskom studiju "Dragutinović" u Bandićima, NEKI DRUGI BEND, bend podgoričke gimnazije "Slobodan Škerović", osvojio je drugo mjesto sa autorskom kompozicijom "Pogledaj me".
U subotu, 6. novembra, Klub ručnog rada ponovo је okupio neke nove ljude. Oni su uz instrukcije o osnovama veza majstora Andrije Mujovića, uz odabranu filmsku muziku, proveli lijepo vrijeme u prijatnoj atmosferi biblioteke škole.
U petak, 5. novembra, održan je prvi u nizu susreta sa gostima koji pripadaju različitim profesijama.
Центар за образовање одраслих ради као вечерња школа ЈУ Гимназије „Слободан Шкеровић”. Настава за сваки степен курса траје три мјесеца. Изводи се у новоопремљеним просторијама школе, два пута недјељно по 60 минута. Професори који су ангажовани на курсевима су андрагошки обучени да изводе наставу и раде према правилима Заједничког референтног оквира за језике (Comon European Framework of Reference for Languages). Настава се одвија у складу са савременим тенденцијама дигиталног друштва, у атмосфери динамичких, интерактивних и тематски занимљивих часова.
У оквиру Центра за образовање одраслих имамо лиценциране програме образовања за стручне квалификације, које је лиценцирало Министарство просвјете. Неки од програма су:
Гимназија са поносом истиче да су њени професори Игор Радуловић (историја) и Наташа Бешовић (енглески језик) добитници овогодишље награде Global Teacher Award коју додјељује AKS Education Awards Center, а која им је свечано уручена у недјељу, 24. октобра, преко Зум апликације.
Поводом 18. октобра, Дана борбе против трговине људима, Актив социологије посветио је пажњу овом глобалном феномену и кроз радионице и анализу едукативних материјала заједно са ученицима указао на значај активног учешћа у борби против овог проблема.
Глобални феномен трговине људима био је тема часа из енглеског језика на ком су ученици IIIЕ2 одјељења са својим професором Данилом Алагићем говорили о значају ширења свијести о овом друштвеном проблему који, нажалост, није тек нека „паралелна стварност“, већ реалност модерног доба.