Prethodne sedmice završena je obuka „Obrazovanjem protiv predrasuda“ za 24 učenika/ce iz 4 srednje škole iz Podgorice i Sarajeva.
Na takmičenju „Budi odgovoran, čuvaj život“, koje je organizovala Policijska akademija u Danilovgradu, u ponedjeljak, 30. novembra, među najboljim učesnicima bili su učenici Gimnazije Brajan Martić, Teodora Orlandić i Balša Popović. Oni su nagrađeni vaučerima za besplatnu obuku i polaganje vozačkog ispita koje su donirale auto-škole.
U subotu, 28. novembra, otvoren je četvrti Integral kup koji organizuje Podružnica matematičara Valjevo u koordinaciji s Opštinom Valjevo i Valjevskom gimnazijom. Zbog epidemije kovida-19 turnir je održan preko Zoom platforme, a u konkurenciji prvog i drugog razreda srednje škole učestvovalo je preko 80 takmičara iz pet zemalja. Ogranizacija je bila na zavidnom nivou, u svečanoj atmosferi proslavljanja 150 godina postojanja Valjevske gimnazije.
Na konkursu „Oslobodi svoju ideju“ („Libera la tua idea”) − organizovanom u okviru RYCO projekta „Zajedno učimo i rastemo“ („Together we learn and grow“), koji su realizovala udruženja nastavnika italijanskog jezika Crne Gore i Albanije − učenici Gimnazije „Slobodan Škerović“ osvojili su prvu nagradu žirija za najbolji video na temu interkulturalnosti i različitosti. U takmičenju za izbor najbolje fotografije na istu temu dobili su posebno priznanje. Učenici su na zanimljiv i kreativan način, na italijanskom jeziku, koji je bio radni jezik projekta, predstavili svoj grad. Stručni žiri činili su profesori italijanskog jezika i književnosti iz Albanije i Crne Gore.
Članovi Učeničkog parlamenta okitili su jelku u holu škole. U skladu sa pretprazničnom atmosferom, obasjali smo zlatnim i crvenim nijansama novogodišnjih ukrasa gimnazijski hol.
Učenici Gimnazije „Slobodan Škerović“ su u subotu, 21. novembra i nedjelju, 22. novembra učestvovali u online završnoj radionici „United in Diversity“ („Ujedinjeni u različitosti“) u okvru regionalnog RYCO projekta „Together we learn and grow“ („Zajedno učimo i rastemo“), čija je tema različitost i interkulturalnost. Naši učenici su imali prilike da na italijanskom jeziku, koji je bio i radni jezik projekta, razmijene svoje stavove, iskustva i utiske s vršnjacima iz Kotora, Korče i Elbasana.
Učenici dvojezičnih odjeljenja II-E1 i II-E2 pokazali su da ih pandemija koronavirusa ne može spriječiti, niti ograničiti u iskazivanju umijeća i vještina.