У понедјељак, 30. маја, у одјељењу II-Л, одржан је јавни час „Периодни систем елемената кроз мозгалице” који је припремила професорица хемије Ивана Вујошевић.

Кроз групни облик рада и уз коришћење стечених знања из неорганске хемије, један број ученика рјешавао је мозгалице  у вези са периодним системом елемената. Мозгалице су се састојале од игре асоцијација, ребуса и питалица. Фокус часа био је усмјерен на интерпретацију занимљивих текстова из хемије, при чему су ученици направили корелацију са биологијом, географијом, физиком, математиком, филозофијом. „Шта чува зелена боја биљака?”, „Алуминијум и висока мода 20. вијека”, „Како је царска вода сачувала једну Нобелову медаљу”,  „Хладна ватра”, „Зашто је ваша коса коврџава или права?”, само су неки од занимљивих наслова о којима смо слушали на часу.

Професорица психологије Дијана Јанковић  припремила је са ученицима јавни час из предмета појединац у групи. У оквиру часа ученици образовне групе 335 представили су резултате пројектног рада из области маркетинга и пропаганде. Пројекат су чинила три задатка ‒ анализа карактеристика конкретних пропагандних порука, процјена ефеката промотивних активности Гимназије и креирање предлога рекламне кампање за Гимназију. У избору најуспјешније рекламне поруке побиједила је она која истиче да је Гимназија мјесто најљепших сусрета, чиме се указује на висок значај задовољења социјалних потреба у школском окружењу. Ученици су имали прилику да јачају аналитичност, критичко размишљање, креативност, тимски рад, одговорност, као и вјештину јавног излагања. Као резултат њиховог рада добијене су смјернице за унапређење маркетинга Гимназије, али је истовремено изведен и закључак да најбољу рекламу чине задовољни ученици, односно квалитетна настава у коју треба највише улагати.