![](/images/sklola/20-21/XII/02.jpg)
Učenica odjeljenja II-E2 Elena Vujošević, u ulozi scenaristkinje, režiserke i balerine, zajedno sa Katarinom Vujošević, učestvovala je na filmskom kampu gdje je dobila priliku da snima svoj prvi kratki film. Zadatak je bio prikazati život s invaliditetom i ona je tu temu istražila kroz umjetnost baleta. Svečana sala Gimnazije jutros je bilo odlično mjesto za snimanje ovog filma.
Na XIV Internacionalnom Durer online takmičenju iz matematike u organizaciji mađarske matematičke fondacije „Albertcht Durer“ tim koji su činili gimnazijalci Ksenija Belada, Andrija Glomazić i rumunka Ioana Postolache osvojili su drugo mjesto.
![](/images/sklola/20-21/XII/viber_slika_2020-12-11_10-28-52.jpg)
Učenici naše škole Nađa Lalović i Radovan Šarac prisustvovali su regionalnoj online pričaonici „Obilježavanja ljudskih prava: Pričaonica o demokratskoj školi”, održanoj 10. decembra.
![](/images/sklola/20-21/XII/viber_slika_2020-12-07_19-05-40jpg2.jpg)
Plivačka sekcija uspješno je odradila četvrti trening na kojem je ugostila izbornu grupu predmeta Zdravi stilovi života (128) kojoj predaje profesor Stefan Varagić.
![](/images/sklola/20-21/XII/1_prvi_dan_6.png)
U okviru regionalnog projekta „Interkulturalnost u obrazovanju“, u čiju realizaciju je uključena naša škola, prethodne sedmice je završena i online obuka za nastavnike „Obrazovanjem protiv predrasuda“. Obuku je pohađalo 23 nastavnika/ce i stručnih saradnika/ca iz četiri srednje škole iz Podgorice i Sarajeva: Gimnazija „Slobodan Škerović“ iz Podgorica, Medresa „Mehmet Fatih“ iz Tuzi, Prva gimnazija iz Sarajeva i Gimnazija SSST (School of Science and Technology) iz Sarajeva.
![](/images/sklola/20-21/XII/4_6.png)
U cilju obilježavanja Međunarodnog dana volonterki i volontera, članovi Volonterskog kluba Gimnazije danas su se virtuelno okupili i međusobno družili.
![](/images/sklola/20-21/XII/002.jpg)
U protekloj sedmici odrađeno je inicijalno mjerenje učenika prvog razreda.
Učenici dvojezičnog odjeljenja IV-E na času istorije, kod profesora Igor Radulovića, na primjeru života Lea Lustera, obradili su temu Holokausta. Kroz niz zadataka pokušali su da rekonstruišu najznačajnije događaje u njegovom životu, od rođenja u Beču, prolaska kroz koncentracione logore do zasnivanja porodice i života poslije rata.