Да је основна школа темељ сваког велелепног интелектуалног здања, а средња школа потребна надоградња, потврдиће и Илариа Вукићевић. Очарана италијанским језиком, она је наставила да се (језички) изграђује, бивајући у сваком тренутку пријемчива за нова (са)знања. На путу средњошколског усавршавања језика ученицу прати и усмјерава професорица Николина Ђуровић. Пружајући менторску подршку, на часовима редовне и додатне, директне и онлајн наставе, примјеном класичних и савремених метода учења страног језика, професорица-менторка наглашава важност читања – методе над методама, која унапређује лингвистичке компетенције. Све то Илариа Вукићевић прихвата и примјењује, задржавајући право да самостално истражује, а у чему је професорица охрабрује. Ако је име знамење, онда је оно значење и у случају Иларије (итал. иларе – радосна), која баш тако – радосно приступа свакој новој лекцији и усваја нова знања, што је довело до поновног блиставог резултата.

 

На Државном такмичењу из италијанског језика, у конкуренцији средњошколаца, у категорији 1. и 2. разред, ученица Илариа Вукићевић поновила је прошлогодишњи успјех и заузела прво мјесто, с освојених 117 поена.