U petak, 5. maja, profesorica Tanja Bojić održala je ugledni čas na temu „Colours and the Consumer” u odjeljenju I-E2.
Učenici su diskutovali o različitoj simbolici boja i kakve emocije i reakcije ispoljavaju na određene boje. Radeći u grupama gimnazijalci su na raznobojnim šablonima pisali riječi i izraze koji ih asociraju na zadate boje. U veoma dinamičnoj atmosferi kroz spektar boja đaci su pokazali širok dijapazon riječi i izraza koji se odnose na psihološki, društveni i ekonomski kontekst boja. Nakon odgledanog kratkog video-zapisa o simbolici boja sa naučnog stanovišta, uslijedila je interesantna diskusija gdje su učenici povezivali i upoređivali zanimljivosti koje su učili iz prirodnih nauka. Napravljen je i kratak osvrt na kulturološke razlike i kako su se boje širom svijeta vremenom vezivale za razna vjerovanja, istorijske događaje i emocije. Čitajući u paru djelove teksta o praktičnoj primjeni boja u svijetu marketinga i advertajzinga, učenici su izdvajali specifične izraze i objašnjavali ih na osnovu konteksta, a diskutovali su i o različitim brendovima i tome koliko su boje važne za svijet marketinga.
Času je prisustvovala pedagogica Branka Gojačanin.