
У нашој школи је 20. 3. 2025. године, захваљујући иницијативи професорице Андрее Медин, на часу Руског језика гостовао мађионичар
Да, добро сте чули, није у питању никакав трик! :-)
Ученици су уживали док су посматрали програм, а и сами су учествовали у свим мађионичарским потезима госта, иначе по националности Руса са боравиштем у Будви.
Ово је била сјана и креативна прилика да чују изворни руски језик и да се упознају са терминилогијом ове сценске умјетности.
Уз пуно питања, смијеха и одушевљења, протекао је и овај час Руског језика.

Ученици Лука Милошевић (I-Б), Стефан Петричевић (I-С1) и Лука Јојић (III-С1) су са мушком У18 одбојкашком репрезентацијом Црне Горе освојили сребрну медаљу на Европском турниру МЕВЗА
Ученици Лука Милошевић (I-Б), Стефан Петричевић (I-С1) и Лука Јојић (III-С1) су са мушком У18 одбојкашком репрезентацијом Црне Горе освојили сребрну медаљу на Европском турниру МЕВЗА, који је одигран у Задру. Овај турнир је и наставак рада екипе која је освојила сребрну медаљу на посљедњем Балканском првенству у јулу прошле године. Честитамо нашим ученицима и желимо им пуно успјеха на будућим такмичењима!

Угледни час математике на тему „Математиком кроз живот“ одржан је 6. марта 2025. године у одјељењу IV-Д
Циљ часа био је да ученици примијене и пронађу везу између усвојеног знања из математике и свакодневног живота.
Уз помоћ професорице Светлане Богојевић, ученици су на креативан и занимљив начин показали да је математика присутна у свакодневном животу више него што многи мисле.
Ученице Бојана Милић и Софија Станимиров осмислиле су шаљиви скеч у коме су учествовали многи ученици одјељења говорећи на математички начин о својим свакодневним емотивним и другим проблемима. Такође, присутни су проналазили везе између математике и својих животних интересовања и афинитета.
Ученик Лазар Дајковић је презентовао своје виђење математике кроз призму кошарке, а ученица Мија Ражнатовић је као љубитељ музике приредила презентацију о вези математике и музике.
Да се математика крије у сваком тренутку и свуда око нас, увјерила нас је ученица Катарина Цековић рецитујући нам пјесму „Математика живота“ као и пјесму „Круг“ француског пјесника који је био математичар.
Кроз све ове примјере и ситуације из живота, доказали су да се математика крије у сваком тренутку и свуда око нас.
Часу су присуствовали директор Зоран Пејовић, помоћница директора Маријана Лаковић, психолошкиња Тамара Тањевић и педагошкиња-приправница Гина Булатовић.

ГИМНАЗИЈАЛЦИ У ПОСЈЕТИ АДИКО БАНЦИ
У сриједу, 12. 3. 2025. године, ученици одјељења I-M, II-M, II-T, III-M, III-E3 и III-Х, у пратњи професорице математике Мирјане Пјешчић и професора математике и информатике Младена Јанковића, посјетили су Адико банку како би се боље упознали са улогом математике и математичара у банкарском сектору. Ова посјета им је пружила прилику да сазнају више о практичној примјени математике у пословном свијету и подстицај за даљи развој интересовања и образовања у овој области.
По доласку, ученике је срдачно примио господин Никица Секуловић, који их је упутио у салу предвиђену за дочек. Предсједник Управног одбора Кристоф Шон је прије почетка програма поздравио ученике инспиративним ријечима, наглашавајући важност образовања и улоге математике у банкарству.
У уводној ријечи, Биљана Вујовић, чланица Управног одбора Адико банке, детаљно је представила рад банке, њен развојни смјер, те важност дигитализације и модерних технологија у банкарској индустрији.
Јелена Дакић из Сектора за контролу ризика и управљање подацима објаснила је различите улоге које математичари имају у банци, наглашавајући кључну примјену математичких вјештина у анализи података, моделирању и управљању ризицима. Затим су се придружиле колегинице из других сектора: Јелена Бевења из Одјељења за развој људи и корпоративну културу те Маја Голубовић из ИТ сектора, које су подијелиле своја искуства и показале како се математика користи и у пољима изван традиционалног образовања. Приправница Сара Перовић детаљно је објаснила свакодневне задатке и изазове с којима се математичари срећу у банци, као и специфичне математичке методе које се користе за оптимизацију пословних процеса и анализу тржишта.
На крају, ученицима је дата прилика да поставе питања, чиме је омогућена двосмјерна комуникација и додатно продубљено разумијевање теме.
Strana 17 od 71