Асија Ећо освојила је треће мјесто (61 бод) из биологије, категорија 1. и 2. разред. Менторка је професорица Маријана Лаковић, која је припремну настава изводила кроз додатну наставу, а у току зимског распуста − онлајн.
Асија наводи да припреме нијесу биле толико захтјевне, због предзнања које је већ имала, а које je резултат претходних учешћа на такмичењима из биологије. Добри резултати долазе као плод непрестаног рада. Тако је прошле године освојила прво мјесто на Државном такмичењу и постала најмлађа учесница на Међународној биолошкој олимпијади ИБО 2023.
Професорица истиче да јој посебну мотивацију и задовољсто представља рад с такмичарима који улажу велики труд, што на крају даје одличне резултате и сврстава их међу најбоље.
Да су предано и континуирано радиле, Уна Радуловић (4-Ј) и Мања Вушановић (1-Г) показале су и ове школске године освајајући запажене резултате: Мања је освојила 3. мјесто у млађој категорији (1. и 2. разред ), а Уна 2. мјесто у старијој категорији (3. и 4. разред).
Ученице су биле посебно мотивисане и у току редовне и додатне наставе. Имале су прилику да раде на свом самопоуздању и да развијају језичке вјештине уз додатне ресурсе и подршку менторке професорице Милице Усанчевић.
На државном такмичење из историје, 2. категорија (3. и 4. разред), ученица Хелена Мркић (4-Ф) освојила је прво мјесто (82 бода).
Ово је било Хеленино прво такмичење из неког наставног предмета, рачунајући и основну и средњу школу, и посрећило се.
Припреме су почеле почетком школске године. Ученица је детаљно упозната са системом такмичења и на школском и на државном нивоу. Поред актуелних уџбеника, препоручена јој је и адекватна шира литература. Прикупљени су и досадашњи такмичарски тестови (са школског и државног такмичења) и детаљно проучени и анализирани. Савјестан рад и у школи и код куће, консултације и отклањање и најмањих недоумица добили су епилог − прво мјесто са Школског такмичења потврђено је и на Државном такмичењу.
На државном такмичењу из физике за 1. категорију ученик Јован Јанковић освоји је друго мјесто (79 поена) , а ученица Андреја Поповић треће мјесто (57 поена). Ментор је професор Никола Бућковић.
Бити професор је прије свега позив, па тек онда посао. У складу с тим , рад с даровитим ученицима представља задовољство што некоме можете помоћи у развијању и проширивању знања и интересовања. Почетком 2022/23. школске године професор Бућковић примијетио је велики потенцијал ових ученика и њихову жељу за напредовањем, тако да су одмах кренули с додатном наставом, која је организована скоро сваке суботе у школи. Током распуста додатна настава је реализована онлајн.
На Државном такмичењу школске 2022/2023. Јован Јанковић освојио је прво мјесто, а Андреја Поповић освојила је друго мјесто. Уз континуирани рад и труд, ученици су и на овогодишњем такмичењу показали квалитет и знање.
Ментор истиче да је поносан на постигнуто и да очекује још боље резултате како на државном тако и на међународним такмичењима.
Припремање ученика за такмичење из историје почело је 15. септембра 2023. године. Прво су текле припреме за школско такмичење, које је одржано у децембру 2023. год. Сваке недјеље су организована по два часа припреме, онлајн, како би се ускладили ученици и менторка, професорица Весна Ковачевић. Ученицима је, осим обавезне литературе, била доступна и додатна литература која обухвата: увод у историју, праисторију, стари вијек и средњи вијек. На школском такмичењу показали су изванредне резултате: Огњен Лакићевић (2-Ц), од максимум 100 бодова, освојио је 99, а Борис Даниловић (2-А) 93.
На државном такмичењу Огњен Лакићевић је освојио 85 бодова и био први у првој категорији. Борис Даниловић је освојио 78 бодова и пласирао се као трећи у истој категорији.
Да је основна школа темељ сваког велелепног интелектуалног здања, а средња школа потребна надоградња, потврдиће и Илариа Вукићевић. Очарана италијанским језиком, она је наставила да се (језички) изграђује, бивајући у сваком тренутку пријемчива за нова (са)знања. На путу средњошколског усавршавања језика ученицу прати и усмјерава професорица Николина Ђуровић. Пружајући менторску подршку, на часовима редовне и додатне, директне и онлајн наставе, примјеном класичних и савремених метода учења страног језика, професорица-менторка наглашава важност читања – методе над методама, која унапређује лингвистичке компетенције. Све то Илариа Вукићевић прихвата и примјењује, задржавајући право да самостално истражује, а у чему је професорица охрабрује. Ако је име знамење, онда је оно значење и у случају Иларије (итал. иларе – радосна), која баш тако – радосно приступа свакој новој лекцији и усваја нова знања, што је довело до поновног блиставог резултата.
На Државном такмичењу из италијанског језика, у конкуренцији средњошколаца, у категорији 1. и 2. разред, ученица Илариа Вукићевић поновила је прошлогодишњи успјех и заузела прво мјесто, с освојених 117 поена.
Од 8. до 11. марта за колектив наше школе организована је посјета Грчкој. У оквиру Годишњег плана рада школе, Тим за излете и екскурзије наставника и осталих запослених организовао је ово путовање као активност у оквиру тим билдинга (team building). Циљ ове едукативно-рекреативне активности је оснаживање и побољшање међуљудских односа како би се досегли заједнички циљеви.
Атина, храмови Акропоља, Микена с древним Лављим вратима, Епидаурус с јединственом архитектуром и акустиком – само су неке од знаменитости које шире видике, истовремено нас подсјећајући на непролазне вриједности колијевке европске цивилизације.
Оваква путовања су прилика да се колеге упознају ван радног простора и уобичајене ужурбаности између часова, као и да се учврсти дух заједништва и припадности колективу. Залазак сунца над Егејским морем посматран с узвишења на којем је храм посвећен Посејдону, призор који је надахнуо и Лорда Бајрона, једна је од многобројних успомена, која ће остати иза овог лијепог дружења и драгоцјеног искуства.
Припреме су трајале неколико мјесеци, током полугодишта и током распуста, у школи и онлајн. Акценат је био на граматици и писменом изражавању јер су такмичарке ученице 1. разреда, а такмичиле су се с ученицима 2. разреда. Управо због тога приступило се припремама без оптерећења, али с великом жељом, ентузијазмом и посвећеношћу, и наравно љубављу, уз стално подсјећање да је ово једна врста припреме за сљедећу годину када ће бити равноправни конкуренти ученицима 2. разреда. Али, како је почетна тачка сваког успјеха жеља, изгледа да су жељеле јако.
Ана Шумилова (1-Ф) освојила је 1. мјесто, а Софија Ивановић (1-Ф) 2. мјесто.
Менторка је Жана Бојaнић.